Мої професійні завдання:

  • розвивати кожного учня як творчу особистість, здатну до практичної роботи 
  • залучати кожного учня до активної пізнавальної діяльності 

  • формувати навички дослідницької діяльності 

  • розвивати критичне мислення, формувати в учнів цілісну картину світу 

  • грамотно працювати з інформацією

Методи реалізації педагогічних ідей

          На практиці використовую такі форми роботи на уроці з учнями як:

- індивідуальна робота;
- фронтальна робота;
- групова робота;
- розширення інформаційного простору уроку через онлайнові ресурси мережі Інтернет.

         Із засобів навчання використовую вербальні, наочні, практичні методи навчання. В межах роботи над методичною проблемою намагаюсь використовувати різноманітні інтерактивні методи: «Мозковий штурм», «Мікрофон», «Навчаючись - учу», «Незакінчені речення», «Займи позицію» тощо. 

          Так як більшість тем пов'язана з практичним застосуванням знань, то оцінювання учнів складається з оцінок за знання теорії та оцінок за практичне завдання. Для оцінювання та контролю теоретичних знань використовую тести на сайтах "На Урок", "Всеосвіта", testinform.in.ua, Online Test Pad, створюю тести для програми Mytest.

          Застосування мультимедійних засобів дає можливість комбінувати на одному уроці значну кількість цікавих завдань, залучаючи до роботи більшу кількість учнів. Тому для активізації пізнавальної діяльності використовую ресурси мережі Internet. 

          Головне завдання, яке ставлю перед собою, полягає в тому, щоб до мінімуму звести передачу учням готових знань, шляхом створення на уроках проблемних ситуацій навчити школярів учитися, сформувати у них позитивну мотивацію до навчання та здатність до самостійного і свідомого пошуку та засвоєння знань і умінь. Робота з підручником, пошук необхідної інформації в Інтернеті - звичайні елементи роботи учнів на уроці. Напередодні особливо важких тем використовую випереджувальні домашні завдання. Добре відомо, що пояснюючи матеріал, людина краще його сприймає. Відповідаючи на питання - поглиблює свої знання. Тому на уроках намагаюсь більше надавати слово учням. Адже навіть допущені помилки дають можливість активізувати клас, спрямовують на пошук допущених товаришем помилок та методів їх усунення.

Програми та підручники за якими працюю

Програма факультативу "Цифрова та медіаграмотність"

Створіть власний вебсайт безкоштовно! Цей сайт створено з допомогою Webnode. Створіть свій власний сайт безкоштовно вже сьогодні! Розпочати